midomafia
أهلاً وسهلاً بالغلا............بقدومك نور المنتدى
مرحبا بك زائرنا الكريم يسرنا دعوتك للتسجيل معنا في احلى عالم ...عالم ميدو سجل استفيد واستمتع مع عالــم ميــدو

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

midomafia
أهلاً وسهلاً بالغلا............بقدومك نور المنتدى
مرحبا بك زائرنا الكريم يسرنا دعوتك للتسجيل معنا في احلى عالم ...عالم ميدو سجل استفيد واستمتع مع عالــم ميــدو
midomafia
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البرنس
البرنس
مشرف منتدى الألعاب وكلمات السر
مشرف منتدى الألعاب وكلمات السر

mtz1 نكت طازة .. لسه طالعة من الفرن

الأربعاء مارس 10, 2010 11:34 pm
[center]هاي جايز
النهاردة خبزت لكم شوية نكت راح تاكلوا اصابعكم وراهااا

واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!!
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ________

ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل... قال لزمايله شفتوا الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قالهم انا اصطادت عندها أرنب ...... راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال .... راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قالهم شفتوا العمود اللى هناك ده؟ قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش

واحد رمى على حبيبته ورده فماتت ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نسي يشيل الوردة من الفازا

واحد كمسري بيقول لابنه تذاااااااكر ............ . تنجح

واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى مكنة التذاكر ، يحط ا الفلوس وتنزل له التذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم 26 وسيصل الساعة الواحدة ، هوة سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضل يحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحت المكنة قالت له الاستاذ شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتة

غبي راح عمل سشوار عند الحلاق وقال عندي فرح بعد اسبوع وعايز شعري يفضل حلو كده الحلاق قاله بس ابعد عن الميه -- رجع بعد 3 ايام بيقول للحلاق ...... عطشاااااااان.
واحدة ست تخينة قوى قوى مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلاص هنعرف وزنها بعد ماطلعت على الميزان الميزان خرج ورقة مكتوب عليها لو سمحتوا ياجماعة واحد واحد بالدور
مره مجموعه هجموا علي شخص وفي ايديهم السلاح وسالوه :انت معانا ولا مع الناس التانيين؟؟؟؟؟ جاوب الرجل هو مرعوب وقالهم على طول انا معاكوا طبعا ............ .. فقلولو : احنا الناس التانين .. طاااااخ
مرة واحد قصير راح يشهد فى المحكمة القاضى بيقول له قول والله العظيم اقول الحق قاله والله العظيم اقول الحق راح قاله اسمك ايه قاله نخلة قاله انت هتكدب من اولها
اتنين مساطيل فى طياره معديه الاول قال دي طياره الرئيس فقال الثانى دي مش طياره الرئيس الاول والله دى طياره الرئيس الثانى لا مش طياره الرئيس فاتفقو ان اى حد معدى يسالوه فعدى واحد فسألوه دى طياره الرئيس فقالهم يا اغبياء طياره الرئيس بيمشى وراها موتوسكلات

مره واحد حرامى سرق باب من واحد مسطول ...... فالمسطول قعد يجرى ورا الحرامى ... فقام الحرامى حاطط الباب فى نص الشارع وجرى ....فالمسطول وقف عند الباب وقال له افتح يا جبان
مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

اتنين محششين الاول بيسال التاني النهارده السبت ولا الاحد ؟ التاني بيقول له : الاتنين فقال له : يا سلااااااااام الاتنين مع بعض
واحد راح للدكتور بيحكى له عن حالته وبيقول انا كل يوم باصحى الآقى نفسى مندهش ، كل مرة بأ صحى الآقى نفسى مندهش .... راح الدكتور كاتب له على علاج .... فصحى تانى يوم لقى نفسة مش مندهش ............ . فإندهش

مره واحد عازم ناس اصحابه و قدم لهم مانجه فالناس قالوا له مش عيب تجيب لنا مانجه بايته ،، قالهم يعنى هي بايته عند حد غريب
فار شاف اسد ميت ، فسحبه من ذيله واخذه الغابه ، لما شافوه الحيوانات قعده يحيوه ويهتفوه باسم الفار .. قام الفار رفس الاسد وهو بيقول .......انا لما اتعصب ما برحمش

مرة واحد متسلق جبال راح يتسلق جبل هو و المساعد بتاعه. وكان المساعد ده بيتهته فى الكلام ,وهما طالعين فى نص المسافة المساعد قال للمتسلق:ن ن ن ن ن........ فالمتسلق قاله:بس يابنى لاضحك ونوقع احنا الاثنين. ولما وصلوا فوق ، قاله عايز ايه ؟؟ قاله:ن ن ن ن ن.... نسيت الاكل تحت. قاله: يخرب بيتك . ونزلوا تانى ، وهما فى نص المسافة ,المساعد قاله:ب ب ب ,قاله :بس لاضحك ونوقع احنا الاثنين.ولما نزلوا تحت قاله :عايز ايه.قاله:ب ب ب ب بهزر معاك
واحد اخنف واقع فى بير مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك

واحد رخم اوى نزل الشارع وقف امام العمود قالة عدينى
مرة واحد بيستهبل اتجوز واحدة بتستهبل اول ما خلفوا خلفوا ولد اول ما نزل عمل نفسة ميت

... واحد رزل دخل السينما ما لاقاش غير واحد بس قعد وراه وقاله دماغك لو سمحت

كان في واحد شكلو وحش اوي اوي اوي عايز يتجوز واتقدم لواحده فبيقول لأبوها: انا يا عمي وبلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضو بقول استحالة تكون دي خلقة ربنا
اثنين محششين .. قال الأول : بالي مشغول من امبارح.. فأجابه الثاني : يمكن حد رافع السماعة .. ____________ _________ _________ _________ _________ _________ ________

بخيل بيقول لعيالة أوعدكم إذا نجحتوا في الامتحان هاوديكم تشوفوا أولاد بياكلوا في كنتاكي.

مرة واحد نام متاخر لقي الحلم بدأ

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه !!!!!

يارب يكون طعمهم لذيذ وعجبكم
king البرنـس king
Nana
Nana
مشرفة منتدى النقاش العام
مشرفة منتدى النقاش العام

mtz1 رد: نكت طازة .. لسه طالعة من الفرن

الخميس مارس 18, 2010 10:53 am
هههههههههههههههههههههه
يعطيك العافية
TRIPLE H
TRIPLE H